maanantai 17. toukokuuta 2010

it's summer time!

uhh! vihdoinki tullu lämpimät ilmat tän Poriinki :) en oo silti päässy niistäkää kauheesti nauttimaa.. mulla alko työssäoppimine tossa pari viikkoo sitte, oon tehny tosi pitkii päivii ja suurin osa ollu sellasii et lähen aamupäiväl ja tuun vast illal myöhää :( nytki olin koko viime viikonlopu töissä ja laskin että täs kahden viikon aikana mul on ollu kolme vapaapäivää ja niistäki oon kahten päivän ollu kuitenki lukios ruottin tunnil päivällä :o viel on vähä vajaa kaks viikkoo edessä, oon vaa jo ihan loppu. saanu oikee nukuttuu kunnol ja töis on toooosi rankkaa.
oon mä silti vähä ehtiny töitte jälkee viel nauttii auringost ja napsii vähä kuvia :-) tänäänki oli taas oikee ihana ja lämmin ilma, kunnes alkoi sataa iha kaatamalla :o mutta sehän ei menoa haitannut! :_D
mut tässä vähä kuvii :-)
kävin mä vähä aika sit parturissaki pitkäst aikaa :-) kerranki tuli just sellaset hiukset ku mä halusin!
sitte voiski mennä suihkuu ja iltapalalle, loppuillan viettää tv:n vieres :-)

2 kommenttia: