sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

valmistujaiset

taas tän päivä jälkee pitää todet et oon kyl oikee matti myöhänen. en hoida ikin mitää ajoissa. nytki olin tienny varmaa kuukauden että meijän isoskoulutuksen vetäjä valmistuis nyt perjantaina ja meille se pitäis juhlat sit tänää. noh.. ruusuki piti hommata jo eile mutta kas kummaa, tänää ku heräsin en ees muistanu koko juhlaa. siin 12 aikaa mulle tuli sellane hehkulamppu pään yläpuolel ja sitte alko toiminta! laitoin kaverille viestii et oon unohtanu ruusun ja kaikki, mut eipä ollu sekään muistanu :D lähettiin siin vasta puol 2 aikaa kaupunkii metsästää auki olevaa kukkakauppaa ja ostettiin molemmat kauniit tummanpunaset ruusut ja sitte käytii viel kiertääs GT läpi ku kaveri etti itelles jotaki neuletakkii. oltii siin 2 aikaa takas autolla ja alettii puhuu siit juhlast. kaverilla oli sellane käsitys et ne alkais vasta klo 16 mut minä järkevänä tyttönä olin ottanu viel selvää asiast ja selvensi et ne alkaiski jo klo 15. tuli pienoine hoppu kotii. laiteltii siin viel vaik kui mont viestii enne ku molemmat oli päättäny mitä laittaa päällensä ja mite hiukset. mä päädyin kihartamaa hiukset (vaikka vihaan kiharoita?) ja mun turkoosiin 9lk päättäjäismekkoon :)
 mekko - Muoti minea
huivi - Yves Rocherin liittymislahja
ja kenkinä oli Espritin matala korkoiset valkoiset remmikengät :)

kyllä me silti päästiin ihan ajallaa paikalle ja saatii varmasti enemmä kehui ku kukaa muu :D ei me siel kuitenkaa kauaa jaksettu istuu, ei ne ihmiset oikee ollu meijä kaltasii hömelöit :( ne vaa on jotenki nii aikusii meihi verrattun :D

täs illalla kävin viel siskon ja meijän koiran kans hölkkäämässä ja sain oikee makeet naurut taas :) sisko tuli mun ja koira peräs ja huusi vähä välii "sä tapat mu viel joku kerta!" ihmettelen vaa et onks sil tosiaa noin huono kunto ku ei me koiran kans menty ees kovaa vauhtii ja pysäiltii kuitenki ain jokski aikaa :o

ja tässä on viel mun tän päivän toinen asu :)
valkone toppi - Jc
turkoosi paita - Jc
legginsit - GT

ja kädessä mulla oli
  helmikorut + timanttikoru Vila
kello Timon Kulta ?

nyt jatkan herkuttelua äidin tekemillä kolmioleivillä, hyvää illan jatkoa teille! :)

2 kommenttia: