maanantai 19. heinäkuuta 2010

kiirettä pitää

heipsan!
olin tossa koko viime viikon riparilla leiriavustajana ja nyt ku tulin sunnuntai aamupäivällä kotiin nii oon ollu aikas kuitti, mut toooosi ihanii muistoi taas toltaki leiriltä tuli :) perjantaina meil on konfirmaatio harkat ja sunnuntaina sitte oikee konfirmaatio :)
nyt aamusti mulla on lääkärin aika varattu ton murtuneen varpaan takia, siel silti tuski tehdää mitää sen ihmeempi ku vaa teipataan uusiks pari varvast yhtee :)
päivällä olis jazzkadulla kymppilinja esiintymäs nii vois poiketa sitä kuuntelee ja kattelee ;) sen jälkee kotiin taas pakkailee tavaroit :s ollaan ny toista kesää vuokrattu kämppä noille ihmisille ku tulee vähä pitempää tänne porii esim jazz-konsertteihin. ensimmäiset vuokralaiset tulee keskiviikon aikana mut me lähetään jo tiistaina mökille :) perjantaina tullaa siivoon kämppä ja mä nappaan konfirmaatio kamppeet mukaan ja sitte joudutaanki taas lähtee ku tulee toiset vuokralaiset :( mut ehkä mä sitte saan jo tän viikon jälkee vähä rauhottuu ja olla kotona :) alkaa noi univelat taas vähä painaa turhan paljo...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti