torstai 30. joulukuuta 2010

2010

IHMISSUHTEET:

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
- kyl mä muutaman oon :) enemmä sitte noit kavereit :p
2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
- käytiin syyslomal Turkissa! :) niii ja ostettii kesäl uima-allas haha :D
3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
- jjuu
4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
- olin paril riparil leiriavustajan, baseballsin keikka, juhannus, Turkin reissu ehdottomasti ja se aika ku viel seurustelin.. :)
5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
-  kyllä! en tajuu mikä nyt vaivaa ketäki ku riitaannun kaikkie kans :o mut joooo ne on selvitelty jo ja kaikki on taas kunnos :)
6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
- must on kuulemma tullu paljo itsevarmempi ja noh.. oon mä kyl muuttunu aikalail :o
7. Oletko lihonnut?
- lihonnu ja laihtunu
8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
- noup
9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
- ei must oo menee yksi :D
10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
- een, olisin kyl kovasti halunnu :(

TURHANPÄIVÄINEN ÄLYKKYYS:


1. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
- öööö vaikee valit yhtä :o
2. Synnyttikö kukaan läheisesi?
- lasketaaks semmone et oltii enne tosi läheisii? ^^
3. Kuoliko kukaan läheisesi?
- eei
4. Missä maissa kävit?
- Turkissa :)
5. Mitä haluaisit vuodelta 2011 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2010?
- hyvät arvosanat, parisuhde joka ei pääty ykskaks ja kaikkee muuta mukavaa :p
6. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2010?
- 3.9.
7. Vuoden suurin saavutuksesi?
- alotin lenkkeilyn! tai siis ainaha mä oo käyny lenkil koira kans mut nyt aloin oikee juoksee :)
8. …ja suurin epäonnistuminen?
- hmm.. enpä tiiä
9. Kärsitkö vammoista?
- mitä ny varvas murtu mut ei mitää sen vakavampaa :p
10. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
-emmä ees muista mitä oon tänä vuon ostanu! :D



11. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
- eero :)
12. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
- se saa ny jääd mun omaks tiedoks
13. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
- vaatteisii luultavasti
14. Mistä innostuit eniten?
- etelä matkast tietenki :p
15. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
-surullisempi
16. Lihavampi vai laihempi?
- samaa luokkaa ku ain ennenki :p
17. Rikkaampi vai köyhempi?
-rikkaampi
18. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
- kouluu olisin voinu panostaa enemmä
19. …entä vähemmän?
- stressasin melkei iha kaikest ni sen olis toki voinu jättää välii :)
20. Miten aiot viettää joulun?
- joulu meni sukulaisten kans meillä hyvin syödes ja lahjoi avates :)



21. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
- reilu kuukausi sit tapahtunee eron voisi pyyhkii pois, jatkaa sen ihmise kans yht onnellisen ku olin sillo.
22. Rakastuitko vuonna 2010?
- kyllä
23. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
- vampyyripäiväkirjat on mun uusin löytö :)

24. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
- en kai
25. Mikä oli paras lukemasi kirja?
- oivoivoi... en muist mitä kaikkii oon täs lueskellu :o
26. …entä musiikillinen löytö?
- danko jones, bullet for my valentine
27. Mitä halusit ja sait?
- kaikenäköst
28. Mitä halusit, muttet saanut?
- lävistys, tosin en ees oo viel päättäny minkä lävistykse ottaisin :D
29. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
- Step Up 3D ja Street Dance
30. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
- öööääää ei mitää muistikuvaa :o
31. Ketä kaipasit?
- isomummuu :( ja nyt jo jonku aikaa oon kaivannu tota yht..
32. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
- eero ja aro ehdottomasti :) kiitos pojille siittä!


kuvat täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti