keskiviikko 19. lokakuuta 2011

viimistä viedään

Viimisen sairaslomapäivän kunniaks ja ajan kuluks aattelin tehä tämmöse postaukse mis tylsästi kerron mitä hiustuotteita käytän :)

Meillä on siis yleensä aina joku näistä XZ:n shampoista. Nää on tosi hyviä ja kaiken lisäks tuoksuu ihanilta :)
Hoitoaineena käytän Fanletin hiuksiin jätettävää hoitoainetta, joka siis suojaa värjättyjä hiuksii haalistumiselta. Tää on tooodella hyvä mun hiuksille, luonnokiharat kun on vaikee selvittää takuista ilma kunnon hoitoainetta :D
Yritän kuitenki kerran viikossa käyttää tota Biozellin syväpuhdistavaa shampoota ko kerran käytän tosi paljon lakkaa ja muita mömmöi näitte kiharoitte tainnuttamisee :) En olis näihi varmaa muute tutustunukkaa mut sain joskus osallistuttuani johonki kilpailuu nii lohdutuslahjaks erilaisii Biozellin hiustuotteita! :)
Sillon ko oon suoristamassa tai kihartamassa hiuksiini nii ainaki yritän muistaa laittaa tätä muotovaahtoo suihkun jälkee, sillä täs on lämpösuoja nii ei hiusset kärvenny iha kokonaa :) Täst vaan tulee tosi äkkii likasen tuntuset/näköset hiukset vaikka laittas vaan iha vähä :s
Joskus harvon käytän tätä tyvikohottajaa. Sain sen lahjaks ko olin muutama vuos sitte hiusmallina ja mulle leikattiin tosi lyhyt poikatukka :s Mut tää on kyllä tosi tehokas :) Tosin en kyllä tartte sitä oikeestaa lainkaa, riittää että käyn suihkus ja annan hiusten kuivuu ittestää ni jo on kunno leijonaharja!
Nää Biozellin geelit sain myös sillon lohdutuspalkinnoks siittä kilpailusta, mut en vaa osaa oikee käyttää näitä. Must geelin jälkee hiukset on tosi sellaset limaset ja yök. Joten nää on lähes käyttämättömänä tuol muitten purkkien ja purnukoitten joukossa ^^
Tämän rakkauden löysin viime alennusmyynneistä? Muotoiluvoide! Aivan käsittämättömän hyvä ja pitävä! Tätä ja lakkaa niii avot hiukset on just niinku haluut ;) Ja ainaki mulla hiukset kihartuu tosi nopsaa suoristamise jälkee, mutta ku tätä laittelee vähä suoristamise jälkee nii kyl pysyy huomattavasti pitempää :)
Tarviiko ees sanoo? Tää on maailman paras lakka! Oon kokeillu varmaan kaikki mahdolliset lakat läpi mut mikään ei pidä mun hiuksii vaik suihkuttaisit koko pullon niihi. Mutta tää... Täs on sitä jotai :D
Joskus tosi tosi tosi harvoi saatan laittaa tätä kimallelakkaa johonki juhlii. Se vaa suttaa kamalasti, joka paikka täyn hileitä :D Mut on se silti joskus iha nätin näköst :)
Joo mä luon just itelleni talviturkkii nii noi kesäkarvat lähtee aika runsaal kädel täl hetkel... Ei vaineskaa. Tai lähtee mul oikeesti nyt tosi paljo hiuksii, en silti tiiä mist johtuu :o Mut harja on kyllä tosi hyvä, aikasemmin kätin sellast kampamaista harjaa mut se vaa jotenki ei selvittäny mun takkuja, jote siirryin tämmösee pyöröharjaa joka kohtelee mun hiuksii hyvin :) Mulla on vaa paha tapa harjata hiukset ku ne on viel märät, mikä tietysti katkoo niitä... mut jos annan hiuste kuivuu ensi ja sitte vast alkaisin harjaa.. aiai, ei näitä sais selviks erkkikää!
Suoristusrautaa käytän lähes päivittäi, paitsi nyt ku täytyy pitää hiukset kiinni joka päivä :D En vaa tykkää yhtää mun luonnonkiharista, jote mul menee aamusi yleensä vähintää semmone 20min et saan hiukset suoristettuu oikee perusteellisesti.
Joskus ja jouluna ku on aikaa ja jaksamusta nii saan inspiraation kihartaa mun hiukset! Joo, sanoin äske et vihaan mun luonnokiharii, mut täähä on iha eri asia :) Koska kihartimella saan sellaset kiharat ku haluun, mut luonnokiharat menee mite ne itte haluu :)

Tässä tää lyhykäisyydessään :) Olisko teillä jotai toivomuksia mistä haluisitte lukee tässä blogissa? :)
Nyt kumminki meen alottaa läksymaratonin ja sit luultavasti käyn vaatekaapin kimppuu jällee kerra :D

2 kommenttia:

  1. noi cutrinin tuotteet on kyl tosi hyviä! ja hei paljon tol lakal on hintaa, jota kehuit?:)

    VastaaPoista
  2. niin on :) hmm.. mitä uskaltaisin sanoo :o sillo oli alemyynnit ko ite ostin, mut veikkaisin et se on kumminki joku alle 10e :)

    VastaaPoista