keskiviikko 2. marraskuuta 2011

haaste

1. Kiitä haasteen antajaa
2. Anna haaste kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoita näille kahdeksalle haasteesta
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

1. Kiitos Sannille :)
2. Annan haasteen: Ella, Noora, Tiia, Essi, Tiia, Olivia, Laura, Ella
3. tokii

4.
1. Oon täl hetkel työssäoppimas Torerossa

2. Mul on kauhee hinku ulkomaille, ekaks ihan vaa lomailee ja ottaa aurinkoo, mut myöhemmi haluisin niiiiin paljo mennä jonneki esim. Kyprokselle tekeen töitä :)

3. Oon ihan pee aa. Ja koulun takia en kerkee nyt tekee ees palkallist työtä, joten... heh heh kivaaaa, jouluki tulee ja kaikkee!

4. Jouduin tänää ajaa töistä kotii ihan kusi sukassa ko mun autoon piti jo viime viikol vaihtaa talvirenkaat, mut se vähän jäi... Ja nyt oli jo pikkase liukkaat tiet nii hui :s

5. Päätin just alottaa herkkulakon. Joo, tyhmä ajankohta, tiedetään. Mutta tietäsittepä mite mun maha on taas paisunu ko syö 5 kertaa viikos ravintolaruokii!

6. Rakastan käydä meijän koiran kans hölkkälenkeillä, joskus on iha kiva vaa kävelläki vähä pitempi lenkki. Nyt ei vaan oo ollu koulun takia siihenkää pahemmi aikaa :(

7. Oon maailma huonoin kokeisii valmistautuja. Meil oli tiistaina enkun sanakoe, enkä lukenu yhtää, joten osasin kokeesta kolme sanaa.. Nyt torstaina meil on ruottin sanakoe ja oon iha ulapal niitte sanoje kans :s

8. Tanssi tanssi tanssi♥ Mun rakkaus. Ja tänään on taas harkaaaat! Se onki oikeestaa ainoo mitä kerkeen koulun ja töitte ohes tekee. Harkat joka torstai ilta. Jes!

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi kiitos tästä tunnustuksesta, harmi vaan että oon jo ehtinyt tekemään tän saman haasteen aikasemmin :s <3 -lovinglaura

    VastaaPoista