tiistai 29. marraskuuta 2011

se on loppu nyt!

maanantaina mulla oli viiminen päivä työssäoppimista ja nyt alko taas tämmöne höntsäily-elämä. no onha tääki iha jeba : D tiistaina mulla oli heti aamupäivällä näyttöarviointi ja sain arvosanaks vahva kakkonen. oonha mä siihe oikeenki tyytyväine, ko en kuitenkaa viinejä tunne yhtää ja täs jaksos oli just niistä kyse :)

mun arvioinnin jälkee lähettiin äitin ja siskon kans kiertelee Prismaan ja ostettiin mulle ja äitille uudet talvitakit, rakastan omaani suuresti♥ ostettii myös jäätelökone nomnom! olisin halunnu heti kokeilla sitä mut kröhöm... menetin hermoni heti ko ohjeissa luki et kulhon pitää olla pakastimes vähintää 8 tuntii ennen jäätelön tekoo :(
kävästii myös Lindexis siinä samal ja ostin rakkaustopin. olisin ostanu toisenki mut ei ollu enää pienii kokoi jäljel, elän kuitenki toivos et keskustan liikkees olis niitä!

muuten on ilta sujunu paperisilppurilla leikkies ja kynttilöide valost nautties :)






kuvien laatu on erittäin kakka, mut yritetää kaikki kestää :) nyt jotai iltapalaa vielä ja nukkumaan. huomen odottaa aina niin mukava kokeisiin lukeminen :s

2 kommenttia:

  1. Tuo Klikkaa mua oli pitkästä aikaa sellainen suomalainen sarja, jonka katoin ihan alusta loppuun. Toivottavasti saamme joskus nähdä ohjelmasta myös kakkoskauden! :)

    VastaaPoista
  2. klikkaa mua oli ihan huippu sarja ja jokane jakso oli pakko nähdä! :D eile tuliki järkytyksen ko kuulin et se loppu siihen :(

    VastaaPoista