tiistai 30. lokakuuta 2012

301012

Tänää on ollu vähä niinko enneaikane joulu! Mentii äitin kans heti aamusta mummin luo suunnittelee ruokii ja vieraslistaa mun ylppäreihi ja samal mummi sitte anto mulle parit villasukat mitkä oli kutonu mulle ja jo viime jouluks valmistunu tilkkutäkki :) Myöhemmi käytii viel kaupungis ko äiti lupautu ostaa mulle uude talvitaki joululahjaks ja oon jo pitkä aikaa himoinnu Cubuksella sellast ihanan vihreetä pitemmän mallista takkii, mut mun tuurillani kaikki oli taas menny.. Käytii kuitenki viel Seppäläs kattoos takkivalikoimaa ja sielt sitte löytyki maailma ihanin toppatakki <3 p="p">



Älyttömäst pääsäryst huolimat oon täs nautiskellu Milkan popcorn suklaast ja kutonu kaverin joululahjaa :) Ja tietty kuivattanu lisää omenasiivuja, nam!


Ulkonaki on kert noi synkkä ja masentava ilma nii vois ehkä harkit taas pient siivoiluu ko Villeki taas viipottaa jossai :) Opettajaki laitto viestiä et opparin purku olis ens maanantaina.. JÄNNITTÄÄ! Oon maailma huonoin pitää esitelmii luoka edes, nyt varsinki ko on ihan tuntemattomii ihmisii jajajaja... hyi kamala :(

Sitte teille semmonen pikkupikku kysymys: Kiinnostaisko pienimuotonen blogikirppis? Mult löytyis iso läjä lähes käyttämättömii vaatteita, eikä oo hinnallakaa pilattu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti