lauantai 19. kesäkuuta 2010

190610

ihana herät pitkäst aikaa VASTA 10 aikaa aamulla :-) vaik ulkon sataa ja on tosi harmaata ni silti on tosi mahtava olo! tosin saattaa johtuu täst suht isosta aamupalastaki, en muist koska viimeks olisin ees syöny aamupalaa :o
Weetabix- muroja, Valion A+ viljajogurttia ja banaania
paahtoleipää (musta pussi), Olterman- juustoa, meetwurstia + vanilja pitko
kuppi kylmää kaakaoo :)

käytii täs pari päivää sit siskon kans kiertääs jotai kirppiksiä ja mulle tarttu kätee muutama paita (laitan kuvia heti ku ne on tullu pesusta) ja tämmöne ihana beautyboxi mitä oon ettiny jos ties kui kaua! saan vihdoinki kaikki meikit johonki järkevään paikkaan :)

meil on ny tiistaista asti tehty lattiaremonttii, parketin tilalle vaihdettii samanlaine laminaatti millanen meil oli jo kolmessa makkarissa :) se saatiin kyl jo edellispäivän valmiiks. tuli ihan erinäköne kämppä :o seuraavaks laitetaan listoja ja kynnyksiä ja sitte ilmeisesti uus katto! :)
eile käytiin jo aamusti kaupassa ja aattelin ostaa jotain uutta hyytelö juttua, tietenki rakastuin siihe heti! rakastan kaikkii hyytelöitä :) 

kaupasta menin suoraa isän avuks siivoo jotai taloa Pietniemestä, mistä joku mummu oli just muuttanu pois. jossain vaihees meillä tuli käymää mun parasystävä ja mun ex jonka kans oon kyl toooosi hyvä kaveri nykyää :) toine tuli kahvin takia ja toine tuli kattoo mun kissaa :D
illalla käytii äitin kans viel uudestaa kaupas ja haettiin vähä jotain herkkuja ku sisko lähti isän luo viikolopun viettoon :) yöllä katottii jotain leffoja ja mä innostuin pitkästä aikaa lakkaa kynnet! koulu aikana ku en saa lakata niitä :( se o oikeestaa ainoo huono puoli ravintola-alalla :p

sen lisäks tein vielä kasvonaamion

ja tässä viel muutaman päivän asukuvat :)
valkonen toppi Jc
musta toppi H&M
legginsit GT

 valkone toppi Jc
lohen värinen toppi GT
farkkulegginsit Only
panta H&M

2 kommenttia: