torstai 10. kesäkuuta 2010

work

aamulla heräsin jo siin puol 10 aikaa kattomaa uuden espanjalaise sarjan ykköseltä, ei yht hyvä ku Serrano oli mut kyl toiki menee :) jossai vaihees lähdin käymää mun ex-työssäoppimis paikas kysymäs niitä kesätöit mut enpä saanu... joten kävin palauttamassa mun kulkuluvan ja hain omat kamppeeni pois henkilökunnan tiloista.
sitte tulin vauhdilla kotii ja suoraan ottamaa aurinkoo ku kerra paisto oikeen kunnolla :) sain mun kissanki ekaa kertaa kunnolla ulos sillai et se jopa viihty siellä :o ja ku laitoin sen takas sisälle nii se alko vaa hyppii ovee päi ja nauku kauheesee äänee :D
puol neljän aikaa lähin polkee kaupunkii K-Supermarkettii minne pääsin sitte isän firman kautta siivoomaa ainaki muutamaks päiväks. nyt parin edellisen kesän on ollu iha kivoi hommii, oon ollu esim. Yyterin kylpylähottelissa purkamas huoneita ja sen semmosta, mut nyt tuol marketissa mä vaa tiskaan ja pyyhin pöytii.. huoh. kyl mä mielummi olisin siel Heses vaik sielläki koko aja siivotaan ja tiskataa mut olis ainaki sillai oman alan hommii :s no mut kyl seki menee ku rahaa tulee :) voi ol et ens viikol sit jonneki toisee paikkaa siivoilee. toivottavasti! siellä mä tänki päivän tepastelin kumisaappais, essussa ja kumihanskat käsis ^^
jeps, noi on iha uudet saappaat ja yhden päivän jälkee tos kunnos!
töitten jälkee poljin takas kotii ja lähdin melkei heti taas siskon kans lenkille, täl kertaa se "juoksi" ja mä rullaluistelin edel :)
tänään mul oli iha vaan rennosti toppi ja polvipituset college caprit :)
ja päässä tiistaina Helsingist ostamani musta hiuspanta mis on pieni rusetti :) oon rakastunu siihen iha täysin!

nyt koitan väsyttää kissan et se nukkuis koko yön, eikä herää taas sillai aamuyöstä ja ala juoksee ympäri taloo

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva ja ihana blogi, ! :) Jään kyllä seurailemaan :)
    mun blogia voit käydä
    kurkkailemassa täältä :) http://laurasmystery.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Laura: kiitti :) sul on kans näi nopeesti katottun kivan näkönen blogi!

    VastaaPoista