lauantai 12. kesäkuuta 2010

perjantai


aamusti herättiin kissan kans taas suht aikasin ku naapuri tuli tuomaa äitille jotai korttia? vähä aja pääst siitä tuli mummi ja pappa hakemaa äitii ja sain sit samal tämmösen keittokirjan
tos oli oikeestaa aikas hyviäki ohjeit mitä pitää kokeil ;)

siivosin tänää jopa mun huoneenki ja myöhemmi täs postaukses laitanki kuvii mun huoneesta :) samal järjestelin loput koulupaperitki ku niitä oli jääny lojumaa iso pino!
ammattikoulun puolelt onki kerääntyny lukuvuoden aikan iso läjä erilaisii papereit, pääasias reseptei ja sen sellasii :)

ja nyt vähän kuvia siitä mun huoneesta. enjoy!
keväällä synttärilahjaks saatu 32" taulu-tv :)
tv:n yläpuolella oleva pieni hylly
mun vauvelin ruokailunurkkaus :)
sängyn pääl on yleensä sellanen burberry-kuvioine päiväpeitto mut... vihaan pedata tota sänkyy! ja toi ihana seinä tuol taustalla tuli mulle muistaakseni viime syksynä =)
toi kuva on sängyn viereiseltä seinältä, henkaris roikkuu millon mitäki vaatteita :)
stereot toimii taas ainaki väliaikasesti mun yöpöytänä ja edessä lojuu tietenki mun Louis Vuitton- kopiot ja tietenki aidot Paul Frankit ;)
toi kaappi pursuu vaatteita! :D kaapin päällinenki on nii täynnä tavaraa etten ees kehdannu ottaa kuvaa :s
siin on mun virallinen yöpöytä, mutta ku menin talvella myymää työpöytäni nii ei oo enää oikee mitää tavaransäilytys paikkaa ni pitää vähä ripotel niit sinne ja tänne, siks toiki näyttää vaa tommoselt epämääräselt kasalta, ikävä kyllä :s
lampun ostin talvella Ikeasta ku sai halvalla :) mut nyt kissa on jo tehny siihe reijän :s
mun vaatelipasto joka sekin pursuaa vaatteita! ehkä toi laatikoiden hajoomine on pieni vihjaus siit et voisin laittaa enemmänki vaatteit pois? :)
pieni "lipasto" jonka sain halvalla meijän lähikaupasta (tossa päällä oli jotai mukamas isoja naarmuja ym mut ne sai hyvi piiloo mustal tussilla) siel on kaikki mun hiusjutut ja korut :)
ja siinä päällä on takaa vasemmalta lähtie:
Lacoste - Touch of Pink
Burberry - The Beat
Puma - Create
ja edessä vasemmalta lähtie:
Mexx - Fly High
Esprit - Celebration
Mary-Kate & Ashley Olsen - L.A. Style
Calvin Klein - Eternity
ja viimesenä mun ovi :p
mul on siis meijän kämpän pienin huone ja tää on oikeestaa, noh, neliö. mut oon mielestäni saanu täst iha mukava tehtyy ja välil ku huonekalui siirtelee ni tuntuu et tän tulee lisää tilaa :) ja enköhä mä pärjää täs viel vuoden tai kaks ku sitte olis kuitenki tarkotus muuttaa omaa kämppää jo :)

ja tosiaan nyt kun mul on menossa toi puolen vuoden karkkilakko, josta olen jo hienosti suorittanu jo melkei kuukauden ja ku illalla mentii kaupassa käymää vielä ja muut osti itellensä karkkipussit nii mä menin suoraa karkkihyllyjen ohi kattomaa sipsejä, pähkinöitä ja muuta suolast. lopulta päädyin näihin
ja loppu ilta meniki sitte n. klo 1 asti äitin sängyssä leffoja kattellessa :) siellä me pötköteltii ja herkuteltii koko porukka. minä, mun sisko, äiti, kissa ja koira :) ennen ku aloin tätä kirjottelee nii juoksin meijän kämppää ympäri noitte karvisten kans ja nyt ne molemmat nukkuu tyytyväisin pienest urheilusuorituksest tossa mun vieressä :)

nyt meen itekki jo nukkumaan päi, öitä! :)

7 kommenttia: