perjantai 30. heinäkuuta 2010

300710

eilen näin pitkästä aikaa mun ala-aste aikasta kaveria, käytii kiertelemäs porin keskustaa ja vaihdettii kuulumisii semmoset 7 tuntii =) sorruin jällee ostaa pari uut t-paitaa ja muutamat alushousut, paidoista laitan kuvaa myöhemmi ku oon saanu kuvattua ne. mut täs on mun upouus juoksutakki mikä mun oli ihan pakko saada! :)
ja nyt vähä kuvii eiliseltä:
tänää käytiin äidin kans Tupalassa poimiis vadelmia ja mietein siin ennen lähtöö et otanko kameran vai enkö mut sit aattelin et se olis vaan tiellä.. nooh, päästiin Tupalaan ja mentiin sinne äidin kaverin mökin pihaan nii mun reaktio oli WAU! olis vaa pitäny ottaa se kamera :( se oli oikeesti ku toine maailma keskel kaupunkii tossa Kokemäenjoen rannalla iso kasa pienii mökkejä ja niiiin ihania pihoja ettei siihe voi muuta ku rakastuu :) käytii viel ton jälkee äitin kans kaupas ostaas kaikkii herkkuruokii huomiseks ja sunnuntaiks ku sisko lähti isän luo nii ollaa ihan kahden ja saadaa mässäil oikee kunnol (:

mut nyt meen viel ulos vähäks aikaa ja myöhemmi katon varmaa jonku leffan, heippa!

5 kommenttia:

  1. kivoi kuvia ja ihana asu! :)
    kiitti ku liityit lukijaks! ;)

    Luna

    VastaaPoista
  2. kiitti :) ja eipä mitää, sul on tosi kiva blogi! =)

    VastaaPoista
  3. kiva blogi sulla! :) itekki varmaa pitäs ruveta kattelee jotai juoksutakkii ku tulee viileempää..

    ps ihana toi koiramuki :D

    VastaaPoista
  4. veronika- kiitti :) kannattaa kyl hankkii juoksutakki. toi mun takki ainaki pitää hyvi tuulta ja vähä vettäki, hengittää myös ni ei oo mikää hiostava :)

    VastaaPoista
  5. kiitokset kommentista ja lukijaks liittymisesta !:)) pahoittelinki jo, etta vastaaminen kesti niin kauan, taalla ranskassa vaan ei oo oikein toi blogeilu ollu se ykkosjuttu.. :)

    sulla on kans kiva blogi, tutustun vahan paremmin sitten kun oon suomessa ;)

    VastaaPoista