torstai 5. elokuuta 2010

en loppis vol. 2

alkuviikosta kävin äitin kans pyörähtämäs kaupungissa ja käytiin siin samalla lounaalla kiinalaisessa :) vitsit et oli hyvää ruokaa! voisin syödä aina ja ikuisesti kiinalaista =)
muuten viikko on kulunu näitten parissa
eli oon vaa lueskellu lehtii ja kirjoi, kattonu lukion ja ammattikoulun lukujärjestyksii, tilannu lukiokirjat ja tänää kävin vihdoi ja viimei ostaas mun tarjoiluvaatteet :)
toi hameki on musta, salama teki siit tollasen oudon harmaa :o
aamulla heräsin taas puol 8 aikaa ja lähin koiran kans lenkil, sieltä ku tulin nii tein itelleni elämäni ensimmäise munakkaa ja olisko paremmi voinu onnistuu? EI ! se oli nii täydelline et ah nam :-) sen jälkeen tein mustikkamuffinseja, ne ei vaa jostai syyst onnistunu niinku ennen :o
ne jäi tollasiks ihan lässähtäneiks vaik laitoin taikinaan leivinjauhet niinku käskettii...
myöhemmi lähdin even luo kahville ja siitä sitte lähettii ostaa mulle noi työvaatteet ja kiertelee kirppareita :)
raidallinen t-paita - vero moda
farkkulegginsit - vero moda
ja tässä mun tän päivän löydöt:
pinkit kengät sain eveltä, ei kuulemma enää käytä. ja kaiken lisäks viel ILMATTEEKS! mut toki se oli iha ok juttu ku oon lykänny sille ain tilaisuude tulle mun vanhoja vaatteita ;)
 tääkin on oikeesti musta eikä tollanen ruma harmaa :s
 ja noihin kaikkiin meni yhteensä vaan 12,60€ ! paitsi sit noi mun työvaatteet makso 100€... mut siitä viis :) nyt jatkan iltaani näissä merkeissä 
 eli tossa ku tultiin illalla meille even kanssa nii tapsa (yks keski-porin seurakunnan papeista) soitti mulle ja kysy mitä teen loppuviikon aja, no eihä mul mitää ihmeempii oo jote mut värvättii riparille isoseks ku joku oli sairastunu :/ nyt siis pakkailen loppuun, aamulla yks leirin vetäjistä tulee hakee mut klo 10 ja palaan maanantaina enne puoltapäivää (klo 12 kasvohoito jeiiii!)

näkyillään! :)

4 kommenttia:

  1. ihana toi ruutupaita ja noi pinkit kengät ! :) <3

    <3:Wilma
    http://wilma--jan.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiitti :) ite tykkään niist kans ihan älyttömästi!

    VastaaPoista
  3. IHANA blogi! :-) Tätä on kiva lukea ja oot tosi kaunis. :) Liityin lukijaks =) ps. tsekkaa myös mun blogi?= )

    VastaaPoista
  4. jonna: kiitti, kävin jo vähä kurkkaas sunki blogii ja se on tosi kiva :)

    VastaaPoista