lauantai 14. elokuuta 2010

töhvii

koulu siis alko keskiviikkona ja ollaan jo alettu kunnolla hommiin. ensimmäiset esitelmät pidetty hotelleitten kokospalveluista, kirjotettu ja piirretty muistiin erilaisia kokoustilan pöytämalleja... lukion puolellaki tuli pyörähdettyy torstaina opotunnilla, ja sen ansiosta käyn nyt varmaan tässä tän lukuvuoden aikana 3 ylimäärästä kurssii jotka tukee mun terveystiedon kurssia, siitä on kuulemma paljon hyötyy sitte yo-kirjotuksissa. enkä mä usko et se ees on kovi rankkaa ottaa noi kurssit ku mulla on kumminki nyt vaan englanti, ruotsi, äidinkieli ja terveystieto. eihä kaksoistutkinnossa tarvi olla ku toi 4 kurssia, tää on toisaalt tosi iisii mut toisaalt sit taas tositositosi rankkaa. mut enköhä mä pärjäile, ja toivottavasti kaikki muutki joilla on kaksoistutkinto tai ylipäätään käy koulus! :-)
kaveri tuli viime viikolla unkarin reissulta kotii ja sain siltä tuliaiseks ihanan topin, joka mul oli tietenki heti keskiviikkona päällä koulussa
samas kuvassa näkyy mun uudet hiukset :) ne sai uuden värin ja mummi kävi leikkaamassa mulle suorat etuhiukset.

eile kävin juhlimassa koulujen alkuu kaveriporukalla. käytii yöllä abc tikkulan hesessä ja olin melkein ku seitsemännes taivaassa ku haukkasin ekan kerran siitä juustohampurilaisesta :-D joskus 3 aikaan yöllä lähin vielä polkee kotii ja matkaa oli n. 7-8km. tänään aamusti oli kyl sit semmonen olo et tiesi juhlinees eilise illa mut hauskaa oli, sitä ei voi kieltää!

nyt meen kattoo telkkarii ja miettii mitä laitan huomisee konfirmaatioon päälleni :) heippa!

2 kommenttia: