maanantai 20. joulukuuta 2010

wombaaa

Day 3: Eight ways to win your heart.

1. pitää olla oma ittensä, ei siis todellakaa mitää kerskailija luusereit.
2. huumoritaju!
3. mut saa yllättää kaikil söpöil jutuilla :)
4. kertoo suoraa tunteistaa, en voi sietää sellasii kiertelijöit kaartelijoit kenest pitää nylkee kaikki jutut ulos
5. joten pitää myös kertoo suoraa kaikki muutki asiat mitä mieles on ^^
6. tää on ehkä vääri ilmastu mut nyt en rupee miettii mitää monimutkasii juttui, eli pojan täytyy "uskaltaa" ja "kehdata" kulkee mun kanssa ja esitel mut sen kavereille
7. täytyy olla kiinnostunu mun asioista ja mun kavereista, jos poika ei haluu ol mun kavereide kans ni eeeei tosiaa tuu toimii.
8. ruoka on lähel mun sydänt, jote jos tarjoot hyvää sapuskaa (tai iha vaa vaik suklaata ;>) seki on jo iha jees :)

enää huomine ja sit alkaa kauan odotettu loma! tänää alko autokoulu, ei siel ollu oikeestaa viel mitää, käytii vähä jotai perusjuttui läpi mitä sil kurssil tulee, maksuist ym tämmösist. ja saatii tietenki hienot kangassalkut mis oli sitte meijä kirjat, saatii myös mustat pipot mis oli sit Cruiser- logo :D huomenna on sit toine teoriatunti ja aletaanki varailee jo ensimmäisii ajotuntei, jaiks!
tähä loppuun viel pari kuvaa lauantaisist pikkujouluist :)






5 kommenttia: