sunnuntai 19. joulukuuta 2010

söndag

Day 2: Nine things about yourself.

1. Opiskelen tokaa vuotta hotelli- ja ravintola-alalla tarjoilijaks
2. Sain eilen uuden kännykän, mulla menee ikuisuus et opin kirjottamaan sillä :D
3. Rakastan vaatteita, kenkii, laukkui ja koruja
4. Mul on nykyää tosi lyhyt pinna :o
5. Tykkään käydä juoksulenkeil ja nyt harmittaaki ettei ollu syksyl oikee aikaa siihen ja nyt sit taas on liia kylmä :s
6. Tällai talviaikaa tykkään poltel paljo kynttilöitä, tälläki hetkel mun huonees ainoot valon lähteet on koneen näyttö ja parit kynttilät :)
7. Rakastan ruua laittamist! siitähä vois ajatel et mun olis pitäny men kokkilinjal mut njääh.. mielummi kokkailen vaa koton kaikes rauhas ilma ikävää opettajaa huohottamas niskaa :p
8. Oon ehkä maailma huonoin heräämää aikasi :o jänskättääki aika paljo ens kevääl alkava työssäoppimine min joudun lähtee jo varmaa 6 aikaa aamusti :s
9. En osaa ol romanttine. Ja siit saanki kuul jatkuvasti kavereilt :D joku sanoo mul jotai nättii ni mä joko sivuutan sen sanomal "aha" tai jotai vastaavaa tai sit rupeen vaa nauramaa. ei taid ol iha normaalii?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti