maanantai 23. toukokuuta 2011

Mä oon tähdet taivaalla Mä oon vuori korkeella Joo mä tiedän mä oon suomenmestari

Torstai-ilta oli jotain maaaaailman mahtavinta! Koulu jälkee aloin laittautuu pikkuhiljaa kaikes rauhas iltaa varte, joskus 9 aikaa illal lähettii Venla kans polkee kohti kaupunkii ja klo 12 räjähti. Ruudolf astu laval. Sen jälkee tuli kaua odotetut Jare & VilleGalle :) Perjantain pidin koulust vapaat, kävin kuitenki sen verra koulul et heitin mun portfolion opettajalle. Illal näin taas parii kaverii ja lauantain mentii taas Jonnan ja Venlan kans istuu iltaa Passionii :) Eile oli ihana lämmin ilma ni grillasin itteeni koko päivän takapihal :) Tänää on ollu vapaapäivä koulust, mutta ko ulkonaki sataa nii... Päätin ottaa kuvia! :D












Samal oon kriisannu ens perjantain vaatteita :o En tiiä laittasinko päättäreihi mekon vai vaa farkut ja jonku siistimmä paida.. Ja jos laitan mekon nii minkä niist :D
Piti tänää käyd pankissa asioimas, mut ei oikee innost lähtee mopol ton kaatosateesee.. Huoh.

Nyt meen ton tahdis pötköttelee sohval lukee olematont kirjaa ja mässäilee jotai hyvää :)

3 kommenttia:

  1. Heyy sul on tosikiva blogi ;o jään kyl todellakin seurailemaan =) tuu säkin ihmeessä lukemaan mun blogia <: leave-world.blogspot.com !

    VastaaPoista
  2. Ihanat pisamat sulla, oon kade!! :o

    VastaaPoista
  3. Derya - Voi kiitos :) Täytyypä käydä kattelemas =)

    Anna - Haha kiitos! Ite en tykkää kyl yhtään näist :D

    VastaaPoista