keskiviikko 26. lokakuuta 2011

löysäilyy

Aamul kävin koiran kans yli tunnin lenkillä, oli muute hiano ilma! =) Myöhemmi treffasin Mikaelin ja sain varmaa elämäni ensimmäise kerra kukan pojalta :D Oli kyl oikeesti tosi kiva yllätys :)
Käytii myös Petra's Cafes maistelees viimiset palat juustokakust vain meille alennettuu hintaa :) Sen jälkee oonki vaa himmaillu koton äitin kans, syöny pippuripihvii ja mässäilly Hello Kitty-hattaraa nam!

Äiti jättää mul näit kivoi viestei ain joka puolel :))))
Eilen mulla oli siis parturi jo heti aamupäivällä ja jeee oon tyytyväine mun uusii hiussii! Ainoo vaa et nää lyheni jonku verra nii en osaa oikee olla näitten kaa taas :D
uus rakkaushajuvesi♥

Joo täs on kai taas mun tulevien päivien ruokavalio, on taas kurkku siihe mallii kipee et kai tauti uusiutuu :(
Käytii äitin serkun luona lainaamas muutamat leffat tylsää syyslomaa varte :) Onha näist muutamat jo nähty mut ne on nii hyvii et vois kattoo vaik miljoona kertaa uusiks

 Meidä viime vuoden luokkakuva :) Osa tytöist valmistu jo viime keväänä, osa valmistuu ens keväänä ja kolme meist valmistuu vast ens vuonna joulukuussa :)
 Ja tässä viel mun uutuus hiusset :) Päivällä varmaa napsin muutamat vähä paremmat kuvat vielä.
Nyt kuitenki nukkumaa et jaksaa taas aamul lenkkeil koiruliini kans:)
Hyvät yöt!

4 kommenttia: