torstai 27. lokakuuta 2011

Rax

Rakastan mm. herätä aamuyöllä vähän ennen viittä siihen, että rakkaat älypää ystäväni Mankka ja Unski päättävät soittaa minulle :) Ja kun en vastannu nii tuli semmone viestiryöppy et...
Toiseks rakastan sitä, että äiti herätti mut vähän ennen 8, et veisin sen töihi. Huoh.
Menin kuitenki viel takas nukkumaan ko olin heittäny äitin, heräilin siin 10 jälkee ja kävin koiran kans pienel lenkillä ja huomasin, että mun ääni oli kadonnu kokonaa. Nice!
Yhden aikaa lähin äitii kaupungille vastaa ja käytii Rax:s syömässä pitkäst aikaa, oli kyl hyvvääää ja tekee varmasti hyvää mun linjoille! =) Sen jälkee lähettii kauppaa ja sitte oonki vaa löhönny kotona.








ps. mua ketuttaa ihan sikana etten pysty pelaamaan taas jostai syystä facebookin simssii :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti