sunnuntai 3. helmikuuta 2013

täällä taas!

Päässy vähä unohtuu taas tää postailu, mut eipä mulla oo mitää asiakaa ollu ja kännykällä otetut kuvat on oikee yberhuippulaatua..

Viime viikon perjantaina mulle soitettii yhdest henkilöstövuokraus paikasta ja maanantaina alotinki sitte Porin Leivässä viikon duunit. Eipä se mitää herkkuu ollu, mut sainpaha uuden kivan kaverin! :D

Maanantaina mulla alko myös uus treeniohjelma. Löysin tuolta www.heiaheia.com sivulta semmosen osion missä pystyy tekeen itelleen treeniohjelman ja otinki tohon ekan 4vk:n ajaks tollasen "nollasta liikkeelle" ohjelman ja tällä viikolla se onki ollu aika löysä:

Ma = 15min kävely (kävin myös kaverin kanssa 45min muokkauksessa)
Ti = lepo
Ke = 30min sauvakävely (tää siirty kylläki lauantaille, kun töitten jälkeen en vaan yksinkertasesti pystyny käveleen :D)
To = lepo (torstaisinha mä vedän kaverin kanssa ala-asteikäsille hiphop tunnin, eli 1h hiphop)
Pe = 25min kuntosali tai kuntopiiri 3*10 toistoa askelkyykky, punnerrus, vatsalihakset ja selkälihakset (lisäks kävin siskon kans vesijuoksees puolen tuntii)
La = lepo (eli 25min sauvakävely)
Su = 30min pyöräily





Ja eilen innostuin viel siivoomaan kotona nii siittä tuli kans vähän extra pisteitä ;) Toinen treeniohjelma mulla alkaaki sitte kolmen viikon päästä ja se tuleeki oleen melko rankka, et katotaan pysynkö ollenkaa ohjelmas mukana :D Tavotteena mulla on pääasiassa kiinteyttää kroppaa, mut myöski vähän pudottaa painoo mitä on kertyny tässä kolmen vuoden aikana :) Jotenka liikunnan lisäks oon muuttanu ruokavaliooni jonku verran, syön kyllä ihan normaalisti mut oon pienentäny annoskokoja ja jättäny kaikki herkut ja alkoholin pois, enkä aio niistä nauttii ennen ko nää 12vk on ohi! Joitakin aterioita oon korvannu tommosilla Nutriletin ateriankorvike smoothieilla (esim. töihin oli paljon helpompi ottaa sellane mukaan) ja noi uudet ProFeel proteiinirahkat, etenki mansikka on nam! Ja ne täyttääki ihan mukavasti nii ei tuu koko aja naposteltuu jotaki :)

Bloginki puolella alkaa varmaan näkyä jatkossa aika paljon näitä treeni/ruokavalio juttuja, oon vaa niiiiiiiin innoissani täst :D ainaki viel toistaseks...

Hyvää sunnuntaita kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti